Kritika dopravní situace a stavebních prací

Lidé kritizují pomalé tempo stavebních prací a špatnou organizaci dopravy v Praze, což vede k dopravnímu chaosu a nespokojenosti obyvatel.

Příspěvky k tématu

Asi budeme muset začít poptávat čínské firmy...😉

Největší SKANDÁL je podle mě tříletá ❗uzavírka prakticky našeho nejdůležitějšího náměstí - Václaváku. 💀

asi obyvatelé Prahy neposlouchají náměstka pro dopravu, podle kterého je dopravní situace dobrá a kdo to nevidí, je populista a nácek 😄

V článku chybí to nejpodstatnější - vyjádření firem které práce provádějí. Bez toho je článek jen konstatováním skutečnosti která je již v titulku.

Ja nechapu proc se otvira 30 staveb. Proc neotevrou jednu, vrhnou na to vsechno, co maji, za tyden je hotovo a jedem My musime otevrit 30. Na kazde je 5 chlapu a trva to. Videl jsem stavbu kruhace v Japonsku. Nebylo to ani tyden

Tohle možná žere ve skutečnosti nás řidiče. My chápeme, že je potřeba opravovat zastaralou infrastrukturu. Ale nechápeme, jak je možné, že se tam pořádně nemaká když ne v noci, tak aspoň ve dne. Poděbradská třeba je průser už roky. Člověk až žasne, co tam ty roky pořád kutaj, no ale budiž. Ale oni tam skončí v 15 hodin a nazdar? No to se někdo fakt zbláznil.

V Británii, kde sem 15let žil, se práce na silnici dělala většinou přes noc, mnohokrát jste ani nevěděli, že se něco děje a ráno již položen nový asfalt. Samozřejmě pri pracích menšího rozsahu. Jo a všichni se také pořád stěžovali. To je stejné všude. Ty silnice ve městě mají prostě nějakou kapacitu a tu nezvětšíte.. V centru vždy budou zácpy, pokud to nevyřešíme jak v Londýně. To značí zákaz vjezdu pro Euro5 a níž nebo spoplatnení vjezdu pro ty co tam neb...

Zbytečně dlouhé lhůty na dokončení, to jinde ve světě neuvidíte a taky neuvidíte ty směšné pokuty za nedodržení těchto lhůt. Pak si firmy dovolí dělat na x zakázkách současně a staveniště zeji prázdnotou. Příklad z Plzeňska u Rokycan, silnice dokončena o rok dříve než byl termín. Ale taky než bylo hotovo (ne otevření) tak se tam makalo každý den takže to jde i normálně

Proste asi ne uplne efektivni system financovani a v prubehu vyberoveho rizeni zrejme hlavni duraz kladeny na cenu a nizsi nebo zadny na termin dokonceni zakazky.

Tu jalovost při "rychlosti" oprav komunikací mohu pouze potvrdit. Stále se chceme srovnávat se západem, ALE maká se pomaloučku jako za bolševika, asi si to šetří.... Na západě se při dobrém počasí maká třeba i v noci ,tam kde je to v zájmu plynulého provozu potřebné. Tady se spíš žvaní a hledají se důvody ,proč to a to nejde,,to je ale špatně.

V Praze je dopravní peklo. A to v poslední době takřka permanentně. Praha rozkopaná, samá uzavírka a pracuje se tak na jednom místě z deseti. Úžasná vizitka p. Hřiba a jeho organizačních schopností 🤣🤕. Prostě nejsou lidi…. Nejsou. Tak proč ty uzavírky nenabíhají postupně, ale všechny najednou???

Proč tak dlouhý článek? Jak se na stavbách a opravách na silnicích ne.pracuje, ví každý řidič 😢

Prosím Vás toto se už vyjasnilo a došlo k nedorozumění.

Pan náměstek pro dopravu Hřib se domníval, že pod jeho gesci nespadá organizace, nebo synchronizace staveb, ale natáčení TikTok videí.