

Tak zvažuje nebo posílá?

To je překvapení. Rohlík z Německa tam vyrobený není jako ten český, protože se prostě z Němec pečivo nedováží. Zpravidla to jsou polské zmrazené polotovary nebo české čerstvé a nemražené výrobky. My ovšem porovnáváme potraviny od jednoho dodavatele a výrobce vyrobené pro Němce a středoevropský povl a tam kritizujeme kvalitu. A aby to nebylo jednoduché zakrývají výrobce německé řetězce fiktivními názvy jako je Pikok, Jarmark a pod.

Stromek do délky 1,5 m vozím zásadně uvnitř auta. Je to mrňavá a krátká C1 ale dokážu zavřít i páté dveře. Ženu posadím za sebe, sklopím obě sedadla na pravém straně a dávám to špičkou dopředu. Jedličku si nechám zabalit do síťoviny takže mě žádné jehličí nepadá a při vyjímání to táhnu "po srsti". Při prudkém zabrzdění je hmotnost vzadu a ani se nehne. Aby se netočil žena ho pro jistotu v zatáčkách přidrží. Není to raketová věda.

UP má hmotnost kolem tuny. První kolíňata (mám C1) 850 kg a motor Daihatsu (litrová atmosféra s proměnlivou vačkou). Proto i C1 dík menší hmotnosti dokáže jet cca 140 (tacho ukazuje 150) a pak zapne omezovač. Absolvovali jsme cestu do hor Itálie bez problémů se spotřebou 4,7 a to na italských dálnicích na plný plyn (rakouské mají omezení rychlosti). A po 17 letech celoročního provozu zatím žádná koroze aniž bych dělal nějakou úpravu. Jen na zimu jsem dal na prahy vrstvu vosku.

Podle zveřejněné tabulky bylo v Brně v roce 2010 433 tis. osobních aut a v roce 2024 598 tis. aut. Ovšem v roce 2010 mělo 371399 obyvatel a v roce 2024 402739 obyvatel s trvalým pobytem tedy bez Ukrajinců. To je první faktor. Druhým je, že pitomá politika EU ukončila výrobu malých městských aut a všichni se vrhli na výrobu mostodontů SUV. To nutí movitější pořizovat více různých aut (do města malá na baterky).

Ve Španělsku je socialismus a propustit zaměstnance je velmi obtížné. Firmy velmi zvažují než někoho zaměstnají. I proto je tam 20% nezaměstnanost. Nicméně s předčasnými příchody by asi zaměstnavatel neuspěl ani u nás pokud vlak nebo autobus nemá vhodný spoj. Jízdy s firemním autem bez povolení je ovšem jiná káva.

Občany nevolená von der Leynová.

Repliky se staví ve světě úplně běžně, pověstná je tím např. Británie a není třeba z tohoto faktu dělat vánoce. Má to moderní motor, který plní emisní normy a auto bylo v zemi původu schváleno k provozu.

O čem chtějí nýmandi zastupující pidistát rozhodovat? Stávající plán únie znárodnit ruské peníze je věcí Belgie a nikoho jiného.

Obouváte se do Motoristů, ale výjimku pro tento zákon pro kamiony přepravující zboží podléhající zkáze vyrobily předchozí vlády a její zneužívání měla zamezit ta co dosud vládne.

Pořídit si svoji soukromou elektrárnu znamená, že ji musím pravidelně nechat zkontrolovat a to nejen vizuálně. Je třeba zjistit jestli balancéry na bateriích fungují správně a každý článek má stejné napětí (netuším jak se na zatavených baterkách dá měřit) a také zda správně funguje DC-AC měnič, jehož životnost nebude dlouhý, protože max. záruka je 6 let zatím co na ostatní zařízení (mimo baterie) je i 20 let. Smysl to má při nabíjení auta na baterky nebo p...

U nás dostanete zase v Lídlu plato vajec kus 3 kč. Ovšem musíte mít jejich aplikaci a políbit prsten pokladní.
