Jinými slovy - ani s těmi našimi ukázkovými demokraty nehrozí žádná nezávislost justice.
Stačí když slyším od lidí, co dělají na odboru vyšetřování hospodářské kriminality, jak fungovaly a fungují procesy vyšetřování u kauz týkajících se bohatých podnikatelů, politiků, či obojího:
Policie dostane podnět, začne sbírat důkazy, pokračuje ve sbírání důkazů navzdory tomu, že jí její pravomoci neumožňují téměř nic, dosbírá důkazy a posílá věc na státní zastupitel...
Užitečné zatížení při jízdě po veřejných komunikacích?
Dojezd s jakýmkoliv vlekem?
Dojezd za nepříznivých klimatických podmínek?
...
Tihle majstři si prostě pořád myslí, že staví limuzínu pro pozéry z vyšší majetkové třídy obyvatelstva. Jenže tohle je pracovní nářadí. Tam se takové neefektivní blbiny neodpouští.
Ráj zlodějů a podvodníků. Celá tahle republika. A dokud ty pokuty nebudou alespoň 1000 krát vyšší než teď, tak si z nich zlodějské a podvodnické řetězce nic dělat nebudou.
Je to prostě Čína... Takže pokud narazíte na kousek vyrobený pomocí dobře udržovaných či nových strojů, tak pohoda. Ale pokud narazíte na nějaký z konce série, tak amen maria.
Nestačí, že běžný kamion (souprava 25-40 tun) způsobuje zhruba 10 000x větší opotřebení povrchu silnic v porovnání s běžným osobním autem. Nestačí ani to, že u nás v ČR máme nejvyšší váhové limity pro běžnou soupravu v okruhu tisíce kilometrů (48 tun. Jinde je standard 40 tun).
Stejně se najdou prasata, co si s tím nelámou hlavu a naloží tam hrubě přes 50.
Za to bych napařil provozovateli takovou pokutu, že by se podělal. A při druhém prohřešku rovnou odebrání koncese.
Lepší tenhle populistický krok, než to sprosté a bezohledné elitářství, co tu bylo před tím.
2
Jinými slovy - ani s těmi našimi ukázkovými demokraty nehrozí žádná nezávislost justice.
Stačí když slyším od lidí, co dělají na odboru vyšetřování hospodářské kriminality, jak fungovaly a fungují procesy vyšetřování u kauz týkajících se bohatých podnikatelů, politiků, či obojího:
Policie dostane podnět, začne sbírat důkazy, pokračuje ve sbírání důkazů navzdory tomu, že jí její pravomoci neumožňují téměř nic, dosbírá důkazy a posílá věc na státní zastupitel...
193
A životnost baterie?
Užitečné zatížení při jízdě po veřejných komunikacích?
Dojezd s jakýmkoliv vlekem?
Dojezd za nepříznivých klimatických podmínek?
...
Tihle majstři si prostě pořád myslí, že staví limuzínu pro pozéry z vyšší majetkové třídy obyvatelstva. Jenže tohle je pracovní nářadí. Tam se takové neefektivní blbiny neodpouští.
1
Byznys se akorát přesunul jinam. A skutečnost zůstává pořád taková, že s bohatstvím člověk ztrácí morální integritu.
2
No tak to nevyzradil žádné velké tajemství. Tohle sepsal už Miroslav Dolejší před víc než 30 lety.
Jinými slovy - odírat je možné jenom domácnosti.
2
Ráj zlodějů a podvodníků. Celá tahle republika. A dokud ty pokuty nebudou alespoň 1000 krát vyšší než teď, tak si z nich zlodějské a podvodnické řetězce nic dělat nebudou.
3
No tak ať přestanou. Stejně 99% zisků z těch radarů je od řidičů co si dovolili na tu padesátku dobrzdit až 5 metrů za značkou obce.
Je to prostě Čína... Takže pokud narazíte na kousek vyrobený pomocí dobře udržovaných či nových strojů, tak pohoda. Ale pokud narazíte na nějaký z konce série, tak amen maria.
1
Nestačí, že běžný kamion (souprava 25-40 tun) způsobuje zhruba 10 000x větší opotřebení povrchu silnic v porovnání s běžným osobním autem. Nestačí ani to, že u nás v ČR máme nejvyšší váhové limity pro běžnou soupravu v okruhu tisíce kilometrů (48 tun. Jinde je standard 40 tun).
Stejně se najdou prasata, co si s tím nelámou hlavu a naloží tam hrubě přes 50.
Za to bych napařil provozovateli takovou pokutu, že by se podělal. A při druhém prohřešku rovnou odebrání koncese.
119
Další co si myslí, že má nárok obětovat náhodné mladíky jen kvůli tomu, že měli tu drzost se narodit na určitém území.
1
Takhle se hroutila obrana Francie mezi lety 1914 až 1918. Hroutila se a hroutila, až už útočníci neměli ani na chleba.
3