

Provozovatelé radarů krásně shazují sami sebe. Kdyby jim skutečně šlo o bezpečnost provozu, tak budou klidně měřit za své a případný prodělek bude mít protihodnotu ve zpomalení provozu.
Jenomže umístění radarů na výpadovky, čtyřproudové komunikace se svodidly a bez přechodů pro chodce je zcela jednoznačně výdělečná činnost v rozporu s dobrými mravy a zdravým rozumem.
Který blázen vytvořil toto právní prostředí?
Až bude hotové, to co je zmiňováno, tak buď budu mít dráhu zadarmo a nebo už nebudu mezi živými.
A to nejsem na umření.
Až to bude hotové, tak buď budu mít dráhu zadarmo, nebo už nebudu mezi živými.
Protidrogová prevence a ochrana hranic jedním vrzem.
V článku jsou zásadní nepřesnosti ohledně např. toho, na čem jezdila naše silniční i cyklokrová reprezentace.
Existovaly i kvalitmí rámy Favorit z rukou p. Františka Babického, určené výhradně pro závodní účely. I když i v tomhle v osmedesátkách bylo po parádě.
Běžná produkce byla tragická a doslova pro ostudu.....
Jde o opravdu krásné místo. Tady stoprocentně platí, že každá změna je k horšímu.
Pořád je to kočka.
Všechna čest.
Ona není pěkná jen na svůj věk, ona je pěkná na každý věk.
Teď už zbývá jen počkat, kdy se bude konat start závodu mimo Evropu.
To už tu bylo za Komančů, když nevěděli kudy jak, tak hledali vnitřního nepřítele.
Tak pan Klempíř je kapku větší střelec, než se původně zdálo...
Zatím mu nedávám ani plus a ani mínus, ale potenciál naznačil.
Žádná ovce......
Na jedné straně je zájem odsouzeného vraha, na druhé je zájem celospolečenský.
Který zájem má větší váhu?
P. S. I v pohádce říkali, že doživotí je do konce života.
Kdo že čtenářů se toho dožije?
Já těžko.