Dnes to bude ještě horší, je pátek, 3 dny dlouhý víkend před námi... Už teď je to výživné, jel jsem k zákazníkovi na Jarov, tam a zpět celkem 4,7 km, doba jízdy 47 minut tam a 39 minut zpátky. Všude je uzavírka, oprava něčeho, ale dělníci nikde. Tohle je už rozvrat a sabotáž.
Řekl bych, že ta koordinace všech druhů oprav, ovlivňujících dopravu, bude jádrem problému. Je potřeba vyměnit povrch? A nebude se náhodou za tři měsíce kopat i nový vodovodní řad? Tak to uděláme naráz, ne?
Sobeckost a hloupost řidičů kolaps ještě prohlubuje. Řidiči vjíždí do krizovatek a dobře vidí, že nebudou moci za křižovatkou hned pokračovat v jízdě a zablokují celou křižovatku i pro směr, který by bez problémů mohl pokračovat v jízdě. Jediné řešení je osadit křižovatky kamerama a vybírat pokuty. Protože na tupce nic jiného neplatí.
Jak čtu jako neprazak,opravdu jim není co závidět,hlavně to jakého mají primátora,jeho náměstka Hříba,který se má na pochodu z Prahy do Sněmovny. Ale na druhou stranu co si volí to mají.
Ono se to lehce řekne více stavět. Schválně kolik obcí/spolků bude blokovat severní obchvat. Ještě si pamatuji ten humbuk, když se plánovala Blanka a kde by bez ní teď Pepíci byli ? Stejné je to s metrem D. Samé odvolání, stížnisti atd.
Je na čase začít s bouráním domů, rozšiřováním silnic a parkovišť.
Auta se jinak do Prahy nevejdou.
Všem Pražákům v kolonách doporučuji myslet na hezké věci... třeba jak to tam budou mít pěkné, nové, opravené, až to dodělají. To je musí hřát u srdce a každý hned zapomene ta trudnomyslnosti spojené se stáním v koloně. Já jen na to pomyslím a už vám závidím ♥️👍🏻😉.
Pan Hřib by mohl ještě rozdělat nějaké opravy silnic a dobré by bylo ,aby ty uzavírky byly co nejblíže k obě. Já stále nemohu přežvejkat tu zbytečnost s Václavákem, až to nesmysl jednou dokončí ,tak to bude toč kolotoč. Za dalších 20 let se možná budou koleje pro tramvaje zase trhat pryč, no a práce pro firmy bude stále, třeba to dokonce něco hodí...
Hřib má pravdu. Nebyl jsem ve všech evropských velkoměstech, ale tam kde jsem byl, jsou zácpy. A mnohem mnohem horší než u nás.
Jsou pouze dva viníci tohoto stavu: Bohuslavem Svobodou (ODS) a dosluhující náměstek pro dopravu Zdeňek Hřib (Piráti).
A né kvůli nedostavěným stavbám, ale scela nesmyslně zregulované dopravě, kdy se ze dvou plnohodnotných pruhů na hlavních tazích, dělají pruhy pro cyklisty, po kterých nikdo nejezdí, protože by musel být šílenec. Budují se ostrůvky, aby tu dopravu co nejvíce přibrzdili a řidičům znepříjemnili!!! Žádný jiný důvod to nemá!
Když se člověk podívá na statistiku ČSÚ ze sčítání obyvatelstva, tak vidí, že od roku 1991 se počet obyvatel Prahy zvýšil jen o pár desítek tisíc.
Počet obyvatel středočeského kraje už narostl o statisíce. Ale počet domů ve středočeském kraji stoupl z 290 na 400 tisíc. Pokud z každého takového "domečku za Prahou, u lesa", vyjedou denně 1-2 auta do Prahy, asi se nelze divit, že se nevejdou nejen na parkovací místa, ale ani na silnice.
Vážení přátelé, když Komanči postaví Jižní spojku se třemi pruhy, přijde nový režim a enormní nárůst aut, načež se postaví pokračování v podobě Štěrboholské radiály se dvěma pruhy. Pak se postaví obchvat Vysočan se dvěma pruhy, na který se ale z radiály najíždí a sjíždí jen jedním pruhem. Obchvat D0 nefunguje. Tunely se uzavírají už po šesté ráno a objet Prahu je takřka nemožné. Sjezd z D5 na D0 je také šílený. Každá druhá větší silnice má nějakou uzavírku...