Dnes to bude ještě horší, je pátek, 3 dny dlouhý víkend před námi... Už teď je to výživné, jel jsem k zákazníkovi na Jarov, tam a zpět celkem 4,7 km, doba jízdy 47 minut tam a 39 minut zpátky. Všude je uzavírka, oprava něčeho, ale dělníci nikde. Tohle je už rozvrat a sabotáž.
Stačí se podívat každý den ráno od 6:30 do 11:00 na příjezdy do Prahy a musí to být všem snad jasné!!! V každém autě jen šofér a hurá do práce. Strašně náš národ zlenivěl! Nežli jit třebas 1km na vlak, či autobus a jet do Prahy MHD, tak si prostě sednou lidé do auta a bavi je čekat v kolonách a jet do Prahy hodinu. Nechápu to!! Raději pojedu sockou, nežli autem!! Žádná nová infrastruktura toto nevyřeší!! Lenost a pohodlnost lidi, je hlavní příčinou zazděné Prahy kolonami!!
Může se to všelijak vědecky zkoumat, ale příčina je jasná a podílejí se na tom všechny vlády už od Listopadu. Pamatuji se, jak zahraniční specialisté tehdy předpovídali obrovský nárůst silniční dopravy. Žádné vlády od ODS přes ČSSD a ANO nevyjímaje s tím nic nedělaly a hřešily, že to ještě chvíli vydrží. Nejprve připravovaly privatizační rozkrádačky a pozemkové machinace, pak krytí zájmů vzniklých miliardářů. Na pražském magistrátu byl jediným kdo měl odva...
Řekl bych, že ta koordinace všech druhů oprav, ovlivňujících dopravu, bude jádrem problému. Je potřeba vyměnit povrch? A nebude se náhodou za tři měsíce kopat i nový vodovodní řad? Tak to uděláme naráz, ne?
Dokud bude v tisíci autech tisíc dvacet lidí, situace se bude zhoršovat.
Sobeckost a hloupost řidičů kolaps ještě prohlubuje. Řidiči vjíždí do krizovatek a dobře vidí, že nebudou moci za křižovatkou hned pokračovat v jízdě a zablokují celou křižovatku i pro směr, který by bez problémů mohl pokračovat v jízdě. Jediné řešení je osadit křižovatky kamerama a vybírat pokuty. Protože na tupce nic jiného neplatí.
Jak čtu jako neprazak,opravdu jim není co závidět,hlavně to jakého mají primátora,jeho náměstka Hříba,který se má na pochodu z Prahy do Sněmovny. Ale na druhou stranu co si volí to mají.
Ono se to lehce řekne více stavět. Schválně kolik obcí/spolků bude blokovat severní obchvat. Ještě si pamatuji ten humbuk, když se plánovala Blanka a kde by bez ní teď Pepíci byli ? Stejné je to s metrem D. Samé odvolání, stížnisti atd.
Je na čase začít s bouráním domů, rozšiřováním silnic a parkovišť.
Auta se jinak do Prahy nevejdou.
Všem Pražákům v kolonách doporučuji myslet na hezké věci... třeba jak to tam budou mít pěkné, nové, opravené, až to dodělají. To je musí hřát u srdce a každý hned zapomene ta trudnomyslnosti spojené se stáním v koloně. Já jen na to pomyslím a už vám závidím ♥️👍🏻😉.
Příčiny jsou zcela jasné a jsou celkem čtyři...
Za prvé:
Nesmyslný počet uzavírek s ohledem na hustotu provozu
a provádění některé ,,běžné" údržby komunikací v naprosto nevhodnou denní dobu.
Za druhé:
Nízké pracovní nasazení na probíhajících uzavírkách....
Pan Hřib by mohl ještě rozdělat nějaké opravy silnic a dobré by bylo ,aby ty uzavírky byly co nejblíže k obě. Já stále nemohu přežvejkat tu zbytečnost s Václavákem, až to nesmysl jednou dokončí ,tak to bude toč kolotoč. Za dalších 20 let se možná budou koleje pro tramvaje zase trhat pryč, no a práce pro firmy bude stále, třeba to dokonce něco hodí...