Příjem z radarů je příklad jakéhosi systémového střetu zájmů. Obec, která by správně měla mít zájem na zlepšení bezpečnosti, musí nyní zvažovat, jestli opravdu zvýší bezpečnost třeba změnou značení, tvaru silnice, instalací zpomalovacího semaforu. Všechna tato opatření by zvýšila bezpečnost reálně. Jenže by stála peníze. Proti tomu radar bezpečnost nezvyšuje. Nechá řidiče jet rychle a teprve následně je řidič potrestán. To vychází z naivní představy, že se...
Stačí se podívat každý den ráno od 6:30 do 11:00 na příjezdy do Prahy a musí to být všem snad jasné!!! V každém autě jen šofér a hurá do práce. Strašně náš národ zlenivěl! Nežli jit třebas 1km na vlak, či autobus a jet do Prahy MHD, tak si prostě sednou lidé do auta a bavi je čekat v kolonách a jet do Prahy hodinu. Nechápu to!! Raději pojedu sockou, nežli autem!! Žádná nová infrastruktura toto nevyřeší!! Lenost a pohodlnost lidi, je hlavní příčinou zazděné Prahy kolonami!!
Může se to všelijak vědecky zkoumat, ale příčina je jasná a podílejí se na tom všechny vlády už od Listopadu. Pamatuji se, jak zahraniční specialisté tehdy předpovídali obrovský nárůst silniční dopravy. Žádné vlády od ODS přes ČSSD a ANO nevyjímaje s tím nic nedělaly a hřešily, že to ještě chvíli vydrží. Nejprve připravovaly privatizační rozkrádačky a pozemkové machinace, pak krytí zájmů vzniklých miliardářů. Na pražském magistrátu byl jediným kdo měl odva...
Dokud bude v tisíci autech tisíc dvacet lidí, situace se bude zhoršovat.
Radary jsou mi úplně volné. Již před 45 lety nám v autoškole říkával náš učitel: "Jezděte tak, jak po vás chtějí a nemůžete mít žádný problém." To je tak obtížné dodržovat předpisy? Bez keců, vytáček a hledání zástupných problémů?
Projíždím obci, jedu 50… co je na tom za problém, radary vadí chronickým spěchačům a těm, co neradi dodržují předpisy anebo si sešlápnutým plynem řeší erektilní dysfunkci…
Příčiny jsou zcela jasné a jsou celkem čtyři...
Za prvé:
Nesmyslný počet uzavírek s ohledem na hustotu provozu
a provádění některé ,,běžné" údržby komunikací v naprosto nevhodnou denní dobu.
Za druhé:
Nízké pracovní nasazení na probíhajících uzavírkách....
Když se pod vedením Hřiba začala snižovat kapacita hlavně ven z centra vedoucích ulic, začaly se budovat nesmyslně široké chodníky na úkor jízdních pruhů, stavět cyklostezky i v místech, kde žádný soudný cyklista v obavě o život nepojede, autobusové zastávky ve vozovce kde navíc je ve středu vozovky ostrůvek, aby autobus nešel objet, ze dvou jízdních pruhů udělat jeden dlouhý odbočovací, tak se nemůžeme divit co se děje. Praha je prakticky st...
V programu Motoristů se jistě nepíše nic o tom, že by obce byly zbaveny možnosti měření rychlosti, a tím zajišťování bezpečnosti siln. provozu na svém území. Právě bezpečnost a prevence byla jediným silným argumentem v žádosti o dotaci na pořízení radaru z fondu Prevence MV ČR. Takže kdo a proč tady teď najednou řve kvůli vybíraným pokutám..? Protože to navrhli "Motoristé"? To snad ne...
Za toto muze Praha podekovat nedukovi Hribovi. Jeho agresivni a naprosto nekoncepcni prosazovani cyklopruhu, ktere nikdo nevyuziva na ukor osobni autodopravy je do oci bijici. Tam kde vzdy byly dva pruhy je nyni jeden sice siroky, ale pouze jeden a vedle je cyklopruh, ktery za cely den vyuziji treba ctyri messengeri. Praha je historicke mesto, kde se s nejakou cyklodopravou nikdy nepocitalo. Takze její nasilna implementace je uplne mimo jakoukoliv logiku. Takze Pirati diky za nic🤮
Problémem je, že Praha chce pod náměstkem Hřibem převychovat obyvatele, stejně jako EU. Souhlasím s tím, že na přesuny po Praze je nejefektivnější způsob využití hromadné dopravy. Ale výhodou vyspělého města má být možnost svobodné volby, jaký prostředek si vyberete a dostat se s čímkoliv z místa A do místa B komfortně.
To, co se děje v posledních letech s automobilovou dopravou v Praze je neuvěřitelný šlendrián. Zlepšení průjezdnosti žádné, naopak se neust...
nejde o žádný fantom. Kdysi jsem četl, že to zkoumali v Novém Yorku a příčina byla jen jedna - pomalé rozjíždění na světlech, nebo při jiných příležitostech. Tím se významně ovlivňuje propustnost komunikací. Já se tam divil, že všichni na zelenou dali knedlu a vypálili jako blázen, aby po 40 metrech intenzivně brzdili na další křižovatce. Jenže když to neudělají, půlka aut neprojede. Studie konstatovala něco takového, že když New Yorčani budou jezdit podle...