To je holt o tom, jak je Praha vedená. Primátorem je senilní stařec Svoboda, před tím ambiciózní, ale totálně neschopný Hřib a před tím Krnda… Je smutné, že v Praze se naposled něco dělalo za Béma. Korupce sice tehdy bujela o sto šest, ale zároveň se něco dělo. Teď už zůstala jen ta korupce a neschopnost.
Stačí se podívat každý den ráno od 6:30 do 11:00 na příjezdy do Prahy a musí to být všem snad jasné!!! V každém autě jen šofér a hurá do práce. Strašně náš národ zlenivěl! Nežli jit třebas 1km na vlak, či autobus a jet do Prahy MHD, tak si prostě sednou lidé do auta a bavi je čekat v kolonách a jet do Prahy hodinu. Nechápu to!! Raději pojedu sockou, nežli autem!! Žádná nová infrastruktura toto nevyřeší!! Lenost a pohodlnost lidi, je hlavní příčinou zazděné Prahy kolonami!!
Může se to všelijak vědecky zkoumat, ale příčina je jasná a podílejí se na tom všechny vlády už od Listopadu. Pamatuji se, jak zahraniční specialisté tehdy předpovídali obrovský nárůst silniční dopravy. Žádné vlády od ODS přes ČSSD a ANO nevyjímaje s tím nic nedělaly a hřešily, že to ještě chvíli vydrží. Nejprve připravovaly privatizační rozkrádačky a pozemkové machinace, pak krytí zájmů vzniklých miliardářů. Na pražském magistrátu byl jediným kdo měl odva...
Dokud bude v tisíci autech tisíc dvacet lidí, situace se bude zhoršovat.
Příčiny jsou zcela jasné a jsou celkem čtyři...
Za prvé:
Nesmyslný počet uzavírek s ohledem na hustotu provozu
a provádění některé ,,běžné" údržby komunikací v naprosto nevhodnou denní dobu.
Za druhé:
Nízké pracovní nasazení na probíhajících uzavírkách....
Když se pod vedením Hřiba začala snižovat kapacita hlavně ven z centra vedoucích ulic, začaly se budovat nesmyslně široké chodníky na úkor jízdních pruhů, stavět cyklostezky i v místech, kde žádný soudný cyklista v obavě o život nepojede, autobusové zastávky ve vozovce kde navíc je ve středu vozovky ostrůvek, aby autobus nešel objet, ze dvou jízdních pruhů udělat jeden dlouhý odbočovací, tak se nemůžeme divit co se děje. Praha je prakticky st...
nejde o žádný fantom. Kdysi jsem četl, že to zkoumali v Novém Yorku a příčina byla jen jedna - pomalé rozjíždění na světlech, nebo při jiných příležitostech. Tím se významně ovlivňuje propustnost komunikací. Já se tam divil, že všichni na zelenou dali knedlu a vypálili jako blázen, aby po 40 metrech intenzivně brzdili na další křižovatce. Jenže když to neudělají, půlka aut neprojede. Studie konstatovala něco takového, že když New Yorčani budou jezdit podle...
Za toto muze Praha podekovat nedukovi Hribovi. Jeho agresivni a naprosto nekoncepcni prosazovani cyklopruhu, ktere nikdo nevyuziva na ukor osobni autodopravy je do oci bijici. Tam kde vzdy byly dva pruhy je nyni jeden sice siroky, ale pouze jeden a vedle je cyklopruh, ktery za cely den vyuziji treba ctyri messengeri. Praha je historicke mesto, kde se s nejakou cyklodopravou nikdy nepocitalo. Takze její nasilna implementace je uplne mimo jakoukoliv logiku. Takze Pirati diky za nic🤮
Problémem je, že Praha chce pod náměstkem Hřibem převychovat obyvatele, stejně jako EU. Souhlasím s tím, že na přesuny po Praze je nejefektivnější způsob využití hromadné dopravy. Ale výhodou vyspělého města má být možnost svobodné volby, jaký prostředek si vyberete a dostat se s čímkoliv z místa A do místa B komfortně.
To, co se děje v posledních letech s automobilovou dopravou v Praze je neuvěřitelný šlendrián. Zlepšení průjezdnosti žádné, naopak se neust...
Kdyby všem developeům dali jako podmínku, vybudovat nové páteřní komunikace ještě před samotnou výstavbou, bylo by po problému. Možná by se tolik nestavělo, ale pražský dopravní kolaps, který se jednoznačně blíží, by se nekonal.
Jako v Gorazdově limitu. Více faktorů. Jakmile se začnou hromadit auta, ukáže se, jak umíme jezdit🤗
Pro mě je to jasné: Aut je prostě moc. Je potřeba všemi prostředky snižovat jejich počet v Praze. Zlevňováním MHD, posilováním spojů, mýtem pro osobní automobily, ideálně progresivně nastaveným. Ať často autem jezdí pouze ti, kteří si budou ochotni připlatit.