

Některé ty baráky mohla pošta prodat a snížit svoji ztrátu. Pochybuji, že armáda za ně zaplatí a když, tak to stejně jsou naše peníze z jedné kapsičky do druhé.
Pak je taky otázka, v jakém stavu ty baráky jsou a jestli není fakt lepší postavit moderní. A někde to převzetí může dávat perfektní smysl.
Daleko důležitější je ve městě plynulost než rychlost. Když snížím počet pruhů a ještě tam dám nějaké překážky, tak vlastně snížím tu propustnost. Auta častěji brzdí a také se častěji rozjíždí. Tím pádem produkují daleko víc emisí i hluku, než kdyby jela plynule.
... jojo, zlatá slova, do kamene tesat ... Na každém kroku retardér, nebo přechod s hodně chodci (když je hodně chodců a hodně aut, jediné fungující řešení je semafor, ne přechod) ...ujet 1 km v ku...
Je to v každém případě zajímavé. Člověk je Ukrajinec, takže automaticky koukáme skrz prsty plus možná trošku jazyková bariéra, takže snazší cíl.
Ale pokud se dá věrohodně padělat ověřený dokument, tak nejsme v bezpečí nikdo. Což ... když se nad tím zamyslíte, je jedno blbé razítko, druhé blbé razítko a nějaké kousky papíru nalepené někam a vyplněné propiskou. Je pravda, že slušný výrobce razítek Vám "státní" razítko vyrobit nesmí, ale on asi není velký pro...
Některé sliby Andreje Babiše jsou přesně ty, na které když zapomene, tak je pro nás všechny lepší.
A ti, co nadávali na Fialu, jak lže a takové ty řeči, teď možná budou trochu zklamaní. Kdyby jim to vydrželo, tak se naštvou na Andreje Babiše a příště zvolí někoho ještě horšího. Ale Babiš to dělá chytře, problémové věci na začátku volebního období ...oni za tři roky zapomenou.
Je to furt dokola stejné. Původní tradiční strany se při vládnutí moc nepředvedly. Byla to trošku vyprázdněná komedie. Začalo to už opoziční smlouvou. Lidé to časem přeci jen pochopili a začalo jim to vadit. Tak vznikl prostor pro nějakou změnu.
Začaly vznikat různé projekty: Věci Veřejné, Úsvit / SPD, ANO a i další. Všechny se postupně ukázaly jako podnikatelský projekt, většinou jednoho muže. Nic, co by toužilo zlepšit stát. Problém je v samotné podstatě...
jak se tomu říká v USA? Badge of honour ... prostě medaile 🙂
Tohle je reklamní článek, ne? To není možné, že tohle někdo myslí vážně ...
Jak dlouho budete čekat, když si koupíte byt na investici, za jak dlouho se Vám splatí z nájemného? Za 10 let? Nebo má někdo představu, že nájem pokryje koupi bytu a úroky hypo za 5 let? A pak koupit z výnosu další a ten vysněný svůj ..v kolika letech?
To fakt může fungovat jen na výnosu z prodeje a za předpokladu, že cena nemovitosti opravdu hodně vzroste. Jo ... akdyž klesne, pak...
Dobré, palec nahoru. Tohle je potřeba. Občanská kontrola a následná kritika. Novináři na to mají čas a prostředky spíše, než běžný člověk. A je třeba to otoukat o hlavu politikům. Když usoudí že jsou z toho problémy, budou se času uzavírek více věnovat.
Celé jsem to jen prolétl, tak se omlouvám, jestli jsem něco přehlédl. Ale:
1) problém emisních povolenek je v tom, že to je dodatečná daň a to nejen na topení, ale hlavně na PHM, čímž zdraží všechno. Pamatujeme si, jak cena PHM skvěle slouží jako výmluva pro zdražování a přesně tak to bude.
2) je to daň evropská, takže další rozšíření pravomocí EU, daně zatím vybírat nesměla, pokud si správně pamatuji. ETS1 byla první, nebo jednou z prvních - teď tedy pokra...
1) příspěvky na bydlení jdou z našich peněz. Je dobré si to připomenout. Neplatí to vláda ze své kapsy, nebo tak něco. Takže je Ok, že jsou nějaké podmínky.
2) že jsou dostupné jen pro bydlení v místě zkolaudovaném pro bydlení, je pro dobro těch, kdo příspěvky berou. Jejich majitel/pronajímatel tam musí udržovat alespoň minimální standard včetně bezpečnosti. V opačném případě by je ubytoval někde v garáži, platili by furt stejně (protože to jde ze státního) a měli by se hůře.
No, jen rozvíjejte, rozvíjejte. Zatím to moc nefunguje, ale na výběr nemám.
Když dám upravit napsaný příspěvek, tak se mi nezobrazí napsaný text, ale prázdné okno, takže nic upravit nemohu, v chrome.
Pravda, u tohoto příspěvku to funguje OK, ale když se vrátím k nějakým o hodinu starším, tak tam už ne.
To jsou ty hřibí úpravy Prahy. Uvedu jeden příklad a opravte mně, jestli víte více a lépe: prakticky zaslepení Vinohradské na dolním konci.
Shora se dá na magistrálu (směrem na jih) najet kostrbatě kolem opery, ale dá se. Ještě nedávno tam byl zákaz. Ovšem v opačném směru (tj. ze severu po magistrále) najet na Vinohradskou nejde, protože tam staví trať pro tramvaje. A pokud správně vidím, nepůjde to ani potom, až ji postaví? Nevidím tam nikde připravený p...