

Ono je víc postav, které historie odsoudila nebo naopak glorifikovala, i když na ně rozhodně nelze nahlížet černobíle. Namátkou mě napadá třeba Jan Žižka, nebo Bandera …

Je to nové auto. Proč se to musí jmenovat podle starého úplně jiného? Současná Octavia nebo trochu minulá Felicia nemají s těmi z 60. let taky nic společného. Chtělo by to být ve vymýšlení jmen stejně kreativní jako ve vymýšlení designu.

Jak poznám, zda čip je s inkoustem?

V Německu jsem si pár set metrů od vrtulí pustil aplikaci měřiče hluku. A i když nebylo skoro nic slyšet, měřič ukázal překvapivě vysoké hodnoty dB, jaké jsou jinak v místech s velkým hlukem. Ten infrazvuk neslyšíme, ale jeho stálá přítomnost na lidské zdraví působí opravdu zhoubně. Lituji obyvatele Ralska a okolí. Za ty miliony si budou moci léčit migrény a další problémy.

Provoz linky 112 platíme z našich daní. Tak doufám, že se vyšetří, proč nejsou schopni pomoci (a že někdo za to bude potrestán).

Je dobré vždy postihnout napřed příčinu a potom důsledek. Myslím, že za smrt té dívky by měl být souzen především řidič toho vozidla, které nezastavilo na výzvu a muselo být pronásledováno.

Proč se varšavská budova nejmenuje polsky, ale anglicky? Vidím, že se tam blbne stejně jako u nás.

V jiné zemi by auto propadlo státu. Jen u nás lze zkoušet jezdit bez papírů znovu a znovu.

Z toho plyne poučení: Nikdy státu nic nedarujte!

Paní Míšková, bylo by zajímavé, kdybyste ještě zveřejnila recenzi těch, kteří takové filmy platí.

V Praze zase nedměrně solí vedlejší ulice, které jsou v rovině a s minimálním provozem – stačilo by prohrábnout. Zřejmě je u nás nějaká solařská mafie? 🙂

V Německu, Rakousku i jinde se dělají pruhy pro cyklisty v části chodníku, pokud to jde (mimo centrum by to nebyl problém ani u nás). Jen u nás jsou cyklopruhy nesmyslně ve vozovce.
