Potíž je v tom, že mnohdy obě strany vítají smluvní volnost víc, než zaměstnanecké jistoty a neflexibilitu. K zamyšlení taky je, protože máme dlouhodobě nízkou nezaměstnanost, jestli by nebyla také možnost uvolnit podmínky zákoníku práce. Ochranu zaměstnanec potřebuje, ale asi ne v době, kdy nemá problém práci najít, ale přesto chce trochu volnější formát. Zrovna kurýři jezdí ve velkých městech, kde je pracovních sil největší nedostatek - tedy nedělají tu...

Je to otázkou poptávky a nabídky. Kdo na to má, tak si to koupí, kdo na to nemá, tak si to maximálně vyfotí a pak na to nadává na sociálních sítích.

To není nic jiného, než ZLODĚJNA !
A to nejde pouze o kelímek jahod, ale o všeobecně vysoké ceny všeho, což se opravdu nedá nazvat jinak, než ZLODĚJNA !
Majitelé firem a jejich dispečery, kteří v podstatě vědomě připravují "akci množného veřejného ohrožení" je nutné trestat zásadně nepodminěně. Představte si , že takový náklad spadne třeba na skupinu dětí z mateřské školky, které jdou na procházku. Vím, extrémní příklad, ale podívejte se na YouTube, jaké tam jsou nehody. Nic není nemožné. "Náhoda je blbec". Probudí se konečně poslanci a ministerstvo dopravy, nebo se bude čekat na další takový případ?

Co se poplatků týče, tak poplatky jako takové (tedy poplatky za existující přijímač) asi nejsou nijak problémové. Dokonce ani ta jejich výše. To se však už nedá říci o placení firem podle počtu zaměstnanců a plošném výpalném za internetové připojení.
Takže namísto zběsilého a bezohledného odírání poplatníků a iracionálního zvyšování jejich počtů, je na místě revize systému a primárně pak průběžná kontrola hospodaření.
A od nového ministra nečekám nic menšího...

Česká tradice, Dubajská čokoláda nebo maďarský langoš na Staromáku! 🤣 Cestou z náměstí doporučuji koupit tradiční dřevěnou Matrjošku!
Kvituji, že Staromák nepodléhá módní vlně doplnit tradiční vánoční trhy o Ruské kolo nebo jinou pouťovou atrakci! ☝️🤣
Samozřejmě že o tom dopravci ví! V naprosté většině do toho své řidiče nutí, protože jde o prachy. Řidič sám o sobě jako zaměstnanec nemá motivaci dopouštět se něčeho takového.
To že na trzích okrádají zákazníky je všeobecně známé. Chovají se podle tržního hospodářství "Utrhni co můžeš". Ale nutí je k tomu také vysoké nájmy od obcí.
Základem je umožnit v ČT audit. Pak bude zralá na zrušení. Na Kavkach vládne socialismus. Předražené zakazky bez vyberovych rizeni, privatizace ČT par produkčnimi skupinami a na druhou stranu extrémní slevy na služby a pronájmy, které ČT poskytuje spratelenym organizacim.
Zrušit poplatky na Českou televizi a Český rozhlas a obě media dát do privatizace s tím, že změní své názvy. Zároveň vytvořit vládní medium Česká televize a rozhlas, které bude financováno ze státního rozpočtu a jehož GŘ bude jmenovat vláda ČR a kontrolu zajišťovat ministerstvo kultury.
Pokuty za přetížení by měly být až sekundární záležitostí. Na prvním místě vždy musí být znehybnění vozidla do doby, než bude náklad přeložen na další kamion. Bez ohledu na to, odkud a kdy by musel a mohl přijet. A neřešil bych to ani v případech, že by kvůli zpoždění firmě hrozilo, že bude muset platit odběrateli způsobené škody.
Je fascinující, jak velká část lidí je totálně otroubená a nedokáže pochopit zásadní rozdíl mezi soukromým a veřejnoprávním médiem...to, že ve větě "zrušíme poplatky a budeme to hradit z rozpočtu" vidí úsporu a nějakou výhodu je už snad jen tragicky úsměvné...